Credit Cards

ATT TÄNKA PÅ


I början av graviditeten kan du träna i princip som du gjorde innan du blev gravid så länge allt känns bra. Kroppen mår bra av att röra på sig. Ju längre in i graviditeten du befinner dig desto mer kan du dra ner på träningsmängd och ansträngningsgrad. Läs mer under GRAVID


Alla graviditeter är olika, i perioder kan du må illa, ha ont och/eller vara riktigt trött. Även om du är trött eller mår illa kan det vara skönt med en promenad i friska luften, återgå sedan till träningsprogrammen här på bejpy.se när du känner dig redo. Anpassa dig efter vad som känns bra här och nu och var lyhörd för din kropps signaler. Var också noga med att alltid prata med din barnmorska om hur du mår och vilken träning du utför. 


Det tål att sägas flera gånger - AVBRYT träningen om något känns obehagligt/gör ont.

Den bästa träninger är den som blir av
Get Started
Känner du dig osäker hur du ska träna som gravid eller som nybliven mamma?

Med Bejpy.se kan du träna hemma när du har tid och möjlighet. Alla pass är anpassade för gravida och/eller nyblivna mammor.

Träna gravid hemma med en professionell instruktör som guidar dig genom olika pass där du tränar styrka, rörlighet och kondition. Gravidträning underlättar graviditeten och gör att bebisen i magen mår bra. Bejpy.se riktar sig till friska kvinnor som vill anpassa sin träning till de nya förutsättningar som en graviditet och tiden efter förlossningen erbjuder.

Betala enkelt via kort eller SMS
Ingen bindningstid